رضوى الشربيني ترد على شائعات زواجها ودورها في انفصال ياسمين عبد العزيز والعوضي.. ماذا قالت؟

رضوى الشربيني ترد على شائعات زواجها ودورها في انفصال ياسمين عبد العزيز والعوضي.. ماذا قالت؟
إسراء محمد

تصدر اسم الإعلامية رضوى الشربيني منصات التواصل الاجتماعي ومؤشرات البحث، بعد ظهورها في بث مباشر عبر حسابها على فيسبوك للرد على شائعات زواجها المتداولة.

في الفيديو، نفت الشربيني الشائعات المتكررة حول زواجها، مؤكدة أنها غير متزوجة قائلة::"أنا لو هتجوز هعلن ده أنا حبيت أقول لمروجي الشائعات أنا متجوزتش، لدرجه أنهم وضعوا صورتي مع شقيقي وقالوا إنه خطيبي الإماراتي، صراحه مستغربة من اللي بيتعمل ده، حبيت أقول لجمهوري اللي بيسعد قلبي شكرا ليكم إنكم بتدافعوا عني بالشكل ده، وأنتم أحلى حاجه حصلت في حياتي".

وتابعت مداعبه جمهورها قائلة:"انا بلاقي نفسي متجوزة كل شهر من حد مختلف، يا جماعه لو اتجوزت كان زماني حامل في حمادة دلوقتي مش كدة، أنا متجوزتش حد عنده أطفال بالمناسبه زي ما أحد الجمهور قال كدة".

وعن تعليق أحد متابعينها بأنها تزوجت وجعلت ياسمين عبد العزيز تنفصل عن العوضي:"انتو عندكم مشاكل أكيد عشان تفكروا بالشكل ده".

وكانت رضوى الشربيني قد ظهرت مؤخرًا بصورة مع الفنانة ياسمين عبد العزيز، وعلقت عليها قائلةً:"اختى وحبيبتى وصحبتى"، ولاقت الصورة تفاعل جماهيري كبير، خاصة بعدما ظهرت حالة الصداقة الكبيرة بين النجميين.

وعن خطوتها الجديدة في الإعلام قالت:"أنا حاليا في استراحه محارب، وحبيت أكون معاكم هنا على السوسيال ميديا، ولسه مستقرتش على اختيار الخطوة الجديدة، وأما يحصل ده أكيد هعلن لكل اللي بيحبوني".

يُذكر أن رضوى قد أنهت تعاقدها مع قناة CBC سفرة بعد نجاحات كبيرة حققتها من خلال برنامجها "هي وبس"

أهم الأخبار